ПРИГОЖИН „ НА ШТИТУ“ АФРИКЕ

 

ДРАГАН МИЛОСАВЉЕВИЋ
БИВШИ ДОПИСНИК ТАНЈУГА ИЗ АФРИКЕ

Иза кулиса  пројектованог   међуафричког сукобљавања   братских  племена  Нигера и Нигерије ради се о још  једном  планираном  прокси  рату.

 „Напад туђим рукама“  режиран  по устаљеном моделу   западних корпорација,од Балкана деведесетих , преко  Европе  Азије до Африке званично гура Француска притиском на ЕКОВА С да се пусти у војну  интревецију  у Сахелу.

 Али стварни предводник ове алијансе   заправо је  дубока држава САД које су највише пођене  руским пруством у Сахелу  и најновијим одлукама  БРИКСА о , равноправној мутиполарној сарањи и дедоларизацији.  

Да је  у питању борба за енергетске  коридоре планираног  панафричког  гасовода из Нигерије у Европу, који треба да замени Северни ток,   преотмању  драгоцених  ресурса   уранијума и злата од запада  потврђује на свој начин и саопштење  „Вагнера“ о још увек загонетној погибији њиховог лидера Јевгенија Пригожина . Непосредно по његовом повратаку из Африке.

  Професионална војска Вагнер којој је на челу  врло је  активна у  сахелској Африци,    тврди се у западним медјима  под истинском је  командом  Владмира Путина .И  то као приватна компанија. Нешто као  руски  „Блекорк“  а  финансиран из буџета државе .

 Пригожин  је убијен од стране „ непријатеља Русије“  тврде вагнеровци  и  сумњају да је на авион  „пуцано из ракетног ситрема С 4оо . „Отварајући тако  питање ко је батеријом  команадовао и  да ли Путин  у редовима војске  има противнике унутар Русије  који су у дослуху за западом.

Постоји и теорија да се ради о „нестанку“ Пргожина  као  сведока  и брисања идентитета  овог  Путиновог интимуса , наводног побуњеника,  кога је једноставно надрасла величина улоге и значаја  Вагнера  у Африци .  .

Чија даља судбина и потези ван контроле , тврди се и пљачка ,   више не сме бити  величном  значаја нафте злата и уранијума    бити препуштена волунатризму појединца .Овог  аватуристу на  лошем гласу, као и свим   „музичарима“ на обарачу  којима он  диргује лош глас  проносе  западни информативни  мејнстрим медји . И  е портали ТВ.

 За  обуку  Вагнерових  стручњака  упућен  је недавно  званични  захтев     Москви и  од   владе у Картуму, Судан.  Тамо  иначе бесни градђански рат владних снага  са паравојском која има подршку  НВО, САД,.  Испорукма свог  оружа  Русија иначе покрива 42 одсто афричких потреба . Тако се корак по корак Вагнера  од  запада до истока  подсахарја   ствара    безбедоносни  систем  који би се   могао  описати  као руски  „војни опасач“ на трбуху Африке.

Неспокојство у  западним корпарацијама  , које иначе  вековима   немилосрдно ниским ценама пљачакају  црни котненет  расте  да би њихова доскорашња  доминација у Африци  могла бити попуно прекинута. А већ је после 3оо милијарди   долара које је Кинала инвестирала у економски развој контнента, увећава  нове зебње  а посебно    резултати   самита БРИКСА  у Јоханезбургу где  ће  на позив  пет земаља оснивача бити прикључене  ускоро  као пуноправне чланице  поред осталих и Иран, Саудијска Арабија,  Египат, Етиопија  Аргетина  а тиме  увећана снага  новог блока  супрставњеног западном  Г2о и и Г7 подршком  нових  екомских велесила  сирмашном југу .„ Оне  желе да се ислободе економског и политчког апаратхејда, запада.“Пригожин завршавао на штиту  усред бојишта поново сучњених блоковских интереса.

 Суштина понуде  Кине и Индије и Русије   јер  повећана  мултполарна  екомска  али и војна  сарадања  „ на равноправним  основама  , без политчких услова .„У том моделу биче још Вагнера али не и   искакања  индивдуалца типа непредвиљивог  Пригожина. 

www.amika.rs

Коментари

  1. Моје име, Наоми Самуел након 12 година брака, мој супруг и ја смо се свађали на овај или онај начин док ме коначно није напустио и преселио у Калифорнију да буде са другом женом. Осјећао сам се као да је мој живот готов и моја деца су мислила да више никада неће видети свог оца. Покушао сам да будем јак само према деци, али нисам могао да контролишем бол који ми је мучило срце, моје срце је било испуњено туге и боловима јер сам заиста био заљубљен у свог мужа. Свакодневно размишљам о њему и увек бих волео да ми се врати, стварно сам био узнемирен и потребна је помоћ, па сам тражио помоћ на мрежи и наишао на веб страницу која предлаже да др. Апата може помоћи свом бившој бившком повратишту. Тако да сам осећао да бих требао покушати. Контактирао сам га и рекао ми шта да радим. Учинио сам то и тада ми је направио љубавну чаролију. 48 сати касније мој муж ме је заиста звао и рекао ми да и он заиста недостаје деца, тако невероватна !! Дакле, тако се вратио тог дана, с пуно љубави и радошћу и извинио се због његове грешке и боли коју је нанео мени и децу. Наш брак је био јачи него раније, сви захваљујући др Апата. Тако је моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи да је др Апата био истинит и моћан чаробњак. Увек ћу се молити да дуго живи помажући својој деци у доба потребе, ако сте овде и требате је бивши, или се ваш супруг прешао на другу жену, престани да плаче, одмах се обратите овом снажном правопису одмах. Ево његове контакт адресе е-поште на: {драпата4@гмаил.цом} или ВхатсАпп / вибер га преко свог контакта испод (+447723566275) Хвала др. Апата. +

    ОдговориИзбриши
  2. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

ФАТАЛНИ ОКТОБАР - други део трилогије

ИЗБОРНИ ГАЛОП ТРОЈАНСКОГ КОЊА

"ПАЦИЈЕНТ", ПОЛИТИКА КАО ИГРА(Ч)