СЕОБЕ ПРЕД НАТО ОСВАЈАЧЕМ


 

ДРАГАН МИЛОСАВЉЕВИЋ 

 Почела је, на Дан избеглица, кампања УНЦХР у оквиру  ББТ, Балкански Бермудски троугао,"Вучић, Курти, НАТО -КФОР , о срвсиходности још једног  исељења са Косова.Поготво оних  Срба са севера да не сметају  планираној   америчкој енклави  у Европи.Будућој држави Бондстил.

 О томе на првој страни Политике  наслов " Има наде далеко од куће" у ауторском  тексту Високог комесара за избеглице. "Србија има много да понуди" избеглима ,  каже. Па да, 3ооо села које су обе пост октобарске власти испразниле широм им поверене државе. У енклави,  протекторату Бондстил, живеће лојални мигранти, проамерички  муслимани, као у Босни.Брисаће дупе америчким марицима. 

 И Шиптари че отићи, чим заживи визни режим. Ту се уклапа и позитвно реаговање у " медју нама, на текст  Бошка Јакшића , његовог обожаваоца. Хвали се  да су му " родитељи на време киднули са Косова".А као оргумент за ову тезу  "бежи на време", слушај  шапт поруке , наслов у Политици ." Куртијеви агенти,у читај , НАТО, опет отели Србина на Косову" 

Шетајте Срби док не додју и по вас. Прво  оне  збијене  као овце  без пастиира  на Ауткоманди, близу Топовских шупа. 

Био је  тамо  већ  немачки  логор за време раније окупације.Што не би  "јопе ". Чим кроз  широм отворена  врата за Војводину,  а  кад стигнемо у предсобље ЕУ:, удје она нацошка америчко подрепашака  гарда   у СРБИЈУ . А не Србија у Европску Унију, како нас лажу и мажу.Уосталом шта ћемо у већем логору кад имамо наш  у коме смо родјени Где смо колонизирани  али  осечамо се " своји на своме".

Имамо   испод балканске шатре и  власт и опозцију ."Медју шљивама медју људима на њивама" Медју гласачима  и њховим подводачима-  Две  "елите" , две феудалне лозе  потмака  крипткомуниста  баш  као два вочића  упрегнита  у јарам, ту и тамо се подбоду се у ходу , публике ради , вуку рало да поору  преостало од  Србије. Као будућу  "плодну"  литиумаску глобалну парцелу.

Очекујмо ускоро  и наслов  у најстаријем балканском  листу. Долази Вам Курти  кукавни Срби и његовиа " росна" војска , и да Вам маму , али и мамину.Бежте на време са ветрометине.Следите Елиту која је децу већ послала у иностране интеренате , махом Бритнске  . Традција је то  да су нам Енглези највећи " прјатељи". Напредних оф шор рачуна тајкунских политиканата  свакакао јесу. Али само  док.се њива на укљижи на новог власника.

А и да немате рачуне ви народе  чека вас сигурна зарада од брисања ЕУ ропских стражњица.Мало ли је у односу на   мршаве предизборне   хеликоперске  "донације" режима.   

Могао би на челу колоне  оних  избеглијх на време  да буде Вук Драшковић министар спољни   "екперт" за одбрану  Косова  у влади  .Кошутнице  У часопису ОГЛЕДАЛО 2003. године цирао са га као  члана  бивше  Слобине  коалиције пред Дејтон    и бомбардовање. " Моје комите  браниће сваки жбун на Косову " рече биши новинар Тањуга по вокацији писац а по занимању  политчки  прелетач.Први четник у НАТОу . "Аман Вуче  а што нисте ви  комите ,лажни четници Јовице Станиушића   какао недавно изреће добрио упучени бивши министар унутрашњих ДОСовац Дожо Пелевић, заједно са Шешељевим војводама  брабили људе, нерго шикару . А и  њу посекоше  од 1999 Шиптари док је КФОР чувао стражу.Као и сада када  хапсе и застрашују људе и децу.

Мада , чим се иселе сачекаће их  наша  војска надомак одмистративне линије и распоредти по испраажњеној  Србији.Макар .до нових  сеоба..

www.amika.rs

 

Коментари

  1. Моје име, Наоми Самуел након 12 година брака, мој супруг и ја смо се свађали на овај или онај начин док ме коначно није напустио и преселио у Калифорнију да буде са другом женом. Осјећао сам се као да је мој живот готов и моја деца су мислила да више никада неће видети свог оца. Покушао сам да будем јак само према деци, али нисам могао да контролишем бол који ми је мучило срце, моје срце је било испуњено туге и боловима јер сам заиста био заљубљен у свог мужа. Свакодневно размишљам о њему и увек бих волео да ми се врати, стварно сам био узнемирен и потребна је помоћ, па сам тражио помоћ на мрежи и наишао на веб страницу која предлаже да др. Апата може помоћи свом бившој бившком повратишту. Тако да сам осећао да бих требао покушати. Контактирао сам га и рекао ми шта да радим. Учинио сам то и тада ми је направио љубавну чаролију. 48 сати касније мој муж ме је заиста звао и рекао ми да и он заиста недостаје деца, тако невероватна !! Дакле, тако се вратио тог дана, с пуно љубави и радошћу и извинио се због његове грешке и боли коју је нанео мени и децу. Наш брак је био јачи него раније, сви захваљујући др Апата. Тако је моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи да је др Апата био истинит и моћан чаробњак. Увек ћу се молити да дуго живи помажући својој деци у доба потребе, ако сте овде и требате је бивши, или се ваш супруг прешао на другу жену, престани да плаче, одмах се обратите овом снажном правопису одмах. Ево његове контакт адресе е-поште на: {драпата4@гмаил.цом} или ВхатсАпп / вибер га преко свог контакта испод (+447723566275) Хвала др. Апата. +

    ОдговориИзбриши
  2. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

ФАТАЛНИ ОКТОБАР - други део трилогије

ИЗБОРНИ ГАЛОП ТРОЈАНСКОГ КОЊА

"ПАЦИЈЕНТ", ПОЛИТИКА КАО ИГРА(Ч)